wtorek, 12 kwietnia 2011

exams

HEJ!

a więc jestem już po części humanistycznej. tak, tak, historia to też nauka humanistyczna, ale moim zdaniem powinno być to rozłożone 50/50. nie było za to żadnego pytania o style w malarstwie (oprócz wskazania obrazu Rejtana) ani WOS-u. wiersza też nie dali, a szkoda. przyzwyczaili nas do pewnych schematów, a teraz nagle zmiany, więc niech się nie dziwią, że gimnazjaliści się bulwersują...
sprawdzałam wg klucza i wyszło 18/20, mam nadzieję, że z otwartych mi nie odpadnie zbyt dużo. OBY OBY!!

macie mój dzisiejszy outfit:





bluzka biała - chyba nie wiem co :P
spódnica- Gina Tricot
sweterek granatowy - Gina Tricot
buty- Deichman
okulary- cnwc (chyba nie wiem co)

a tu moja "Julia" :D :


no to jutro będzie gorzej hahah.
jeszcze to wszystko do mnie nie dotarło... no cóż, pożyjemy, zobaczymy!
POWODZENIA!

3 komentarze:

  1. ładnie Olgu, ładnie :D
    ej, na fotoblogu masz coś o Dębicy.. a to nie Rzeszów, że tak powiem? :P

    JUTRO ZGIENIEEEEMYYYYY! :<
    odezwij się po teście ;*

    robak

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci koloru włosów ;)

    OdpowiedzUsuń