piątek, 25 marca 2011

new clothes

heeej!
wróciłam ze szkoły wcześniej, ponieważ mieliśmy skrócone lekcje... suuuper :D byli też u nas jacyś leśnicy z Leska, którzy przywieźli ze sobą wypchane bażanty i te sprawy XD potem kupiłyśmy z Agą chleb, który jadłyśmy w autobusie <lol2> :P a teraz jem zupę iii... mamy weekend! nareszcie <3 aaa i dziś wpadła 5 z geo za spr. i 5 z historii (!) za daty & wydarzenia... nic się nie uczyłam, kartkę dostałam w szatni, bo swoją zgubiłam..myślałam, że dostanę banię, a tu proszę :D

a teraz kilka zdjęć nowych rzeczy:


-okulary (miałam takie w zeszłym sezonie, ale przejechałam po nich rowerem (! xD), a z sentymentu kupiłam takie same)



-spinki-kokardki z dżinsu (bo tamte muszę oddać Martynie -.-'):

-opaska ze skórki:
na moich włosach prawie jej nie widać:


no i spodnie dżinsowe rurki, zwykłe i proste w kolorze granat - czyli takie, jakie najbardziej lubię :D i kupione w H&M za 50 złotych!
o i jakiś żel od babci :)




kupiłam też sobie krem, 4x maski dla zmęczonych soczewkowych oczu, białą bluzkę i krótką granatową. może kiedyś zrobię jeszcze zdj. :)

na razie tyle, pozdrawiam! :*

1 komentarz:

  1. ej cudowne jest to zdjęcie głowy z góry *.* Wstaw na pb :D

    OdpowiedzUsuń