wtorek, 22 marca 2011

first time

hej! założyłam tego oto blogspota głównie ze względu na to, że mogę tu dodawać o wiele większą liczbę zdjęć, co w moim przypadku jest ograniczone na photoblogu.

także...zapraszam i witam! :D 

oto kilka zdjęć z dzisiejszego ciepłego, pogodnego i pięknego dnia, w którym słońce daje niesamowitą energię i na twarz wraca uśmiech :) (bez przeróbki, bo lecę do biologii)


najpierw muszę się pochwalić moją oceną z matematyki :D 
brawo dla mnie, to nie lada wyczyn, haha :D ledwo co się załapałam, ale to nic... ważne, że -5 ląduje w dzienniku! :D
i jakieś zadania, nad którymi głowiłam się dłuugi czas:


teraz ślęczę nad książkami, popijając herbatkę :D


haha, co za mina :P 

a to "ukradłam" Martynce:
 londynowa, koronkowa <3 żałuję, że sama takiej nie wyhaczyłam...!



yy... to chyba tyle. lecę do biolożki! 
pa, pa :*

love kokardki, haha <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz